Na początek trzeba uzmysłowić sobie jak istotną rolę w życiu wszystkich ludzi pełni internet. To właśnie internet stał się najbardziej opłacalnym kanałem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Również promocja w tych czasach w większości mieści się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują duże pieniądze w reklamę w mediach społecznościowych lub w reklamy w Google AdWords.

Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również dodać, że nawet 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?

Ponad 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona www. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. levelrank.net . Statystyki mówią, że nawet 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników klika jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszystkie działania, które mają na celu zdobycie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale zmieniające się algorytmy Google powinny być ciągle obserwowane tak, żeby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby zlikwidować wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to gwarancja większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!

Tagi: Biznes Online

Brak komentarzy

Zostaw komentarz