W pierwszej kolejności trzeba uzmysłowić sobie jak istotną funkcję w życiu wszystkich ludzi pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet okazał się najbardziej opłacalnym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Również promocja w tych czasach w większości mieści się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują duże środki w kampanie reklamowe w social media lub w reklamy w Google AdWords.

Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W skali miesiąca dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również dodać, że aż 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Więc jak być widocznym w Google?

Ponad 200 czynników wpływa istotnie na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://levelrank.net/pozycjonowanie-torun/ . Statystyki mówią, że nawet 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyników i aż 51% użytkowników klika jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszelkie działania, mające na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę www. Stale podlegające zmianom algorytmy Google powinny być nieustannie obserwowane tak, aby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Najważniejsze jest to żeby wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby zlikwidować wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promowanie strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!

Tagi: Biznes Online

Brak komentarzy

Zostaw komentarz